Νέα εργαλεία για την καταπολέμηση της απάτης σε βάρος του ΕΟΠΥΥ με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης ρίχνει στη «μάχη» η Διοίκηση του Οργανισμού.
Νέα εργαλεία για την καταπολέμηση της απάτης σε βάρος του ΕΟΠΥΥ με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης ρίχνει στη «μάχη» η Διοίκηση του Οργανισμού.
Νέα εργαλεία για την καταπολέμηση της απάτης σε βάρος του ΕΟΠΥΥ με τη βοήθεια της Τεχνητής…
Νέα εργαλεία για την καταπολέμηση της απάτης σε βάρος του ΕΟΠΥΥ με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης ρίχνει στη «μάχη» η Διοίκηση του Οργανισμού. Μέσα από τη χρήση anti fraud εργαλείων (ΑΙ) στο πλαίσιο του Ψηφιακού Μετασχηματισμού του ΕΟΠΥΥ που εξυπηρετεί 11 εκατομμύρια πολίτες και συνεργάζεται με...
Νέα εργαλεία για την καταπολέμηση της απάτης σε βάρος του ΕΟΠΥΥ με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης ρίχνει στη «μάχη» η Διοίκηση του ...
Χρήση σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων υιοθετεί ο Οργανισμός, με τη συμβολή της τεχνητής νοημοσύνης.
Νέα εργαλεία για την καταπολέμηση της απάτης σε βάρος του ΕΟΠΥΥ με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης ρίχνει στη «μάχη» η Διοίκηση του Οργανισμού. Μέσα...
Προς αυτή την κατεύθυνση πρόσθεσε γίνονται πολλαπλές δράσεις, όπως η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ, το κλείσιμο ηλεκτρονικά των ραντεβού των ασφαλισμένων, οι άυλες γνωματεύσεις.
Όλες οι αλλαγές από το 2025 με τη χρήση σύγχρονων εργαλείων για την καταπολέμηση της απάτης από τον ΕΟΠΥΥ.
Νέα εργαλεία για την καταπολέμηση της απάτης σε βάρος του ΕΟΠΥΥ με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης ρίχνει στη 'μάχη' η Διοίκηση του Οργανισμού.
«Προσπαθούμε και δίνουμε έμφαση στο πως θα ελέγχουμε την χρήση των πόρων μας, τα χρήματα των ασφαλισμένων, σε πραγματικό χρόνο, εστιάζοντας στην εξυπηρέτηση με επίκεντρο τον ασθενή», δήλωσε πρόσφατα η Διοικήτρια του ΕΟΠΥΥ Θεανώ Καρποδίνη.
Το 2024 ο ΕΟΠΥΥ δέχθηκε περίπου 33.000 καταγγελίες και μέχρι σήμερα έχουν κλείσει πάνω από 23.000. Οι περισσότερες αφορούν είτε άρνηση να τους παρασχεθούν υπηρεσίες, είτε πρόσθετες χρεώσεις που τους ζητούν, συνταγογράφηση και εκτέλεση φαρμάκων και υλικών εν αγνοία τους.
Η ψηφιακή μετάβαση βρίσκεται στην πρώτη γραμμή με στόχο την βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών
Το 2024 ο ΕΟΠΥΥ δέχθηκε περίπου 33.000 καταγγελίες και μέχρι σήμερα έχουν κλείσει πάνω από 23.000